Friday, March 26, 2010

Qistina ~ pengguna prihatin

Qistina ingin mengajak
anda, selepas anda gembira dan puas menonton Anugerah Juara Lagu ke 24,
mengenai apa yang ada pada malam AJL 24 dengan tema Origami tersebut?
Qis tidak mahu berkata mengenai dosa atau tidak diadakan program seperti itu
kerana saya tahu anda lebih arif mengenainya. Apa yang membuatkan jari jemari saya
menekan papan kekunci di laptop ini adalah untuk memberitahu dan berkongsi dengan
anda illuminati sial ini memang sudah lama wujud di tanah air kita. Cuma sejak-sejak
kebelakangan ini, mereka seolah sengaja menampakkan wajah mereka yang ditutupi
‘kain hitam’ itu.


perhati dahulu gambar ni....


n juga perhati gambar ni.....


you know this rite???


Then,qis nak tanya,apa kaitannya dgn ini???????


n apa persamaannya ngan ini? Adakah ini satu kebetulan???? kite tgk gambar lain lak....


Lagi satu,anda juga mungkin dapat lihat apa persamaan penari-penari ini dengan
salah satu dari kerabat-kerabat firaun yang dipercayai oleh mereka mempunyai suatu
yang berkuasa?


imbas kembali...


sama je kan??? Mungkin anda tidak hairan kerana sudah terlalu banyak kostum ala-ala bangsawan
firaun selalu dipakai dalam acara-acara sebegini. Tapi, mengapa ingin dipertontonkan
sangat si firaun yang telah dilaknat ini? Untuk mengetahui jawapannya, anda perlu buka
fikiran anda dan fikirkan tentangnya…


Yang ketiga, Alyah yang merupakan finalis AJL 24 mengenakan gaun merah ala-ala
lady in red


Ingatkah anda lady in red? Mungkin ada diantara kita yang kurang tahu. Jom kita
saksikan video ini.
youtube (The Arrivals. ap 13)
Jadi apa yang dipakai oleh Alyah? Mungkin ada di antara kita kurang senang dengan
persamaan ini, terpulang kepada anda. Bagi saya ini merupakan satu rancangan
tertutup dan saya juga percaya yang di atas pentas itu juga tidak tahu menahu
mengenai semua ini. Kebetulan? Qistina kata tidak!!!!


Jom kita lihat apa yang seterusnya. Anda mungkin ada yang sudah tahu mengenai the
Master Carpet, turut dikenali sebagai Checkered Floor, tetapi bagi yang belum tahu, sila
ambil tahu. Ini adalah gambaran jelas mengenainya


ini lambang FREEMASOM!!!


Adakah ia juga ada di AJL 24? Ya, memang ada.


tengok... perhatikanlah.... mudahnya tertipu.....


kat tali gitar pun ada....


konklusinya.... muzik kan??


masa diorang tgh gedik menari ni.tgk la apa yang diorg pijak.....


OOOppps.... ni apa pulak????


owh..... tgklah persamaannya ngan yg ni..... kalau anda sumer tau.... yang mata satu ni... selain dari jin mata satu,apa ek???? saya tanya saya jawab... jawapan dajallah....Ini adalah merupakan logo salah sebuah kumpulan nyanyian di Malaysia. Anda dan
saya mungkin sudah sebati dengan nama Search. Terlalu ketara persamaannya. Saya
tidak perlu menulis panjang kerana anda telah berfikir dan terfikir apa yang saya akan
tulis.
Pembaca sekelian, selalu dikatakan, ini hanya merupakan satu kebetulan sahaja. Tapi
benarkah ia sebagai satu kebetulan? Kalau anda teruskan pandangan anda seperti itu,
anda mungkin salah seorang mangsa makhluk perosak yahudi. Saya percaya bahawa
apa-apa yang terjadi hari ini, bukan lagi kebetulan bahkan ia diatur sebaik mungkin.
Untuk apa? bagi memperlihatkan kepada anda bahawa ia suatu kebetulan. Bebaskan
minda anda


Lihat ditangga turun naik di atas pentas ini. Terdapat susunan cahaya berbentuk
piramid. Lihat snapshot di bawah.


Sekadar penambahan. Terima Kasih. ok sahabat sekalian... lepas tgk ni...fikir2kanlah.... kalau tak faham carilah maklumat tentang freemasom....

No comments:

Post a Comment