Wednesday, March 24, 2010

yeah!

Manusia ni sukar dipercayai. Buat baik dengan kita tapi pada hakikatnya ada niat jahat di sebalik keramahan yang ditunjuk. Berikutan adalah mesej dari seorang pegawai Jabatan Siasatan Jenayah Berat, IPK Kuala Lumpur.
DO YOU KNOW ? Coke+Ajinomoto Can be Used To Rape Ladies
I received a news about the recent tactic used to spike girls’ drink. It is a cheap and widely used method. This method was used in Canny Ong murder. Rapist uses this method.
Coca-cola+ajinomoto/monosodium glutamate = a medicine which will cause drowsiness and excitement in the victim.
This mixture is poisonous if used too often on the victim.
Please send this to all your female friends, sisters, & your loved ones and ask them to beware.
DO NOT accept coca-cola or any other drinks from stranger / even if it is your friend that you are not very close with.
Regards,
Hishamuddin Alias ( ASP )
Jabatan Siasatan Jenayah Berat
IPK Kuala Lumpur
Kepada para wanita di luar sana, beringat lah yer. Lelaki pun sama la jugak. Tapi penjahat tu mesti tanak rogol korang nyer geli la hahahaha, lain la kalau dia umat nabi Lut. Tapi mesti tujuan jahat dia nak merompak ke apa ke, just berjaga-jaga je la yer!

No comments:

Post a Comment