Saturday, January 29, 2011

pesanan ting tong pada pukul 1.32 pagi... pada hari ahad yang sejuk gler

kadang2 kita rasa kita ni best sgt....tp org lain kata hek..elleeh..poyonya mamat tuuu...kadang2 kita rasa kita ni susah sgt....tp masih belum sampai tahap makan siput babi...kadang2 kita rasa dh hard working sgt....tp masuk bilik still kena maki dgn saper2....kadang2 kita rasa position kita kat satu2 tpt tuh glamor sgt...tp keja tu budak lepas pmr pun boleh buat..kadang2 kita mengeluh nape aku x ensem aaa..lubang hidung besar & sebagainya...cuba tuhan tutup lubang hidung tu..ko nak nyawa pakai lutut???....kadang2 kita merungut apsal perut aku besar sgt niii...yang ko balun nasi byk2 tu watpa...rasa le camne mak ko bwk ko yg berat tu dlm perut duluuu...kadang2 tgh jalan pun selalu ingat org tengah pandang kitaa...haa..jap lagi masuk parit la kooo...orang tu x peduli pun kat ko..ke dia tengah tengok batu ka..parit kaa..longkang kaa..moralnya dlm hidup niii..jgn la byk merungut..jgn perasan...jgn lemah..jgn lee rasa best sgt...syukur la dgn apa yang ada...bertindak la secara waras, cerdik & sesuai...uhukuhuk..saja je..aku bukan best pun nak nasihat orang...tp semua benda yg baik td tuuu...yg aku ckp tadi tuu...tu la yg aku tgh cari untuk baikkan diri sendiri....dan kalu sesuai dgn korang ambil leee...free jee..xyah bayar punn..Bolehh??...Why you might ask. For God’s gracious, I want to be somebody who people want to look at and say, “Wow!” not “Euiii” or “Yerk..jdlah seseorang yg berguna untuk agama.bangsa.n negara..

Tuesday, January 25, 2011

rabu~~

kosong, sunyi, mental disorder, sound mind, pending, noob,termenung.... bergilir2 menguasai diri ni pagi rabu yang indah ni........

Monday, January 24, 2011

Mati~~ Haruskah Ku Karena Mu


dedicated to whom i love the most!

Saturday, January 22, 2011

Bola and Bola~~!!

Team : LUNATIC vs BOYKOT TEN
Venue : PADANG DARA MUADZAM SHAH
Time : 5.30 pm - 7.00 pm

best2..... sengit... 

pergh baju.. macam main... padahal tukang sorak jer.... hauhahahaha


owh.. best... cuaca pon best

excited tgk!

team Questra.. dak2 founder..

merlin, ika jamal, ngan sara sep2....
antara penyokong kuat game bola uniten

hazwan rumate ku, ana gf die, ayu n fakhrul

alah.. baget kacak lah ni brader eh??

team sixers... senior final sem.

penuh kat grand stand ni...

saper ni? cane leh tersnap gambar die? ntah lah.. haha...
ni lah cha... @ nadzirah zainudin
uniten hockey player...

Style!

Friday, January 21, 2011

Hasratku..



Carikan aku ubat 
ubat pengulang waktu
yang buatku kelihatan muda
semuda seperti anak dara
jadikan aq sorang remaja
paling jelita di dunia...

berikan aq potongan badan
yang lansing dan menawan
apa jua harganya
semuakan ku bayar
asalkan jadi catik
x kesah lah
apa jua asalkan jadi cantik






Gile Gile again n again



Again and again... 21st Jan 2011.... saya x balik ke rumah lagi..... hurm.... warga tetap muadzam sudah.... muahahaha..... hurm... ape yer nak wat kalau x balik ni??? owh.. da terpikir... antara agenda menarik tidak balik ke rumah...

> sok malam lepak ngan dak2 yang dah lama aq x lepak
> study sbb ari senin ada midterm Accounting Information System...
> KEMAS UMAH
> g tgk geng2 main bola untuk TNC CUP
> overnyte luar (kerja gila)
> clubbing seharian
> makan ais kerim ngan roti berkilo kilo
> jemput siapa2 datang muadzam lepak2 ngan aq... 

huuhuhu.... gilo aih pale macam ni.... mati kite deqq.... hehehe...




Thursday, January 20, 2011

Speechless




I can’t belive what you said to me

Last night when we were alone
You threw your hands up
Baby you gave up, you gave up



I can’t believe how you looked at me
With your James Dean glossy eyes
In your tight jeans with your long hair
And your cigarette stained lies



Could we fix you if you broke?
And is your punch line just a joke?



I’ll never talk again
Oh boy you’ve left me speechless
You’ve left me speechless, so speechless



Some men may follow me
But you choose “death and company”
Why you so speechless? Oh oh oh





Hijau - suara ku berharap..

di sini aku masih sendiri, merenungi hari-hari sepiaku tanpamu, masih tanpamu

*courtesy of LirikLaguIndonesia.net
bila esok hari datang lagiku coba hadapi semua inimeski tanpamu oooh meski tanpamu



bila aku dapat bintang yang berpijarmentari yang tenang bersamaku disini

ku dapat tertawa menangis merenungdi tempat ini aku bertahan


reff:
suara dengarkanlah aku
apa kabarnya pujaan hatiku
aku di sini menunggunya
masih berharap di dalam hatinya

suara dengarkanlah aku
apakah aku slalu dihatinya
aku di sini menunggunya
masih berharap di dalam hatinya

kalau ku masih tetap disini
ku lewati semua yang terjadi
aku menunggumu, aku menunggu

reff2:
suara dengarkanlah aku
apa kabarnya pujaan hatiku
aku di sini menunggunya
masih berharap di dalam hatinya

suara dengarkanlah aku
apakah aku ada dihatinya
aku di sini menunggunya
masih berharap di dalam hatinya

repeat reff

suara dengarkanlah aku




Wednesday, January 19, 2011

If You Are The One..

If your not the one then why does my soulf feel glad today
If your not the one then why does my hand fit yours this way
If you are not mine then why does your heart my calls
If you you are not mine would i have the strength to stand at all
I dont know what the future brings,but i know your here with me now
We'll make it through and i hope you are the one i share my life with

(chorus) I dont wanna run away but i cant take it i dont understand
If i'm not made for you then why does my heart tell me that i am
Is there anyway that i can stay in your arms

If i dont need you then why am i crying on my bed
If i dont need you then why does your name resound in my head
If your not for me then why does this distance name my life
If your not for me then why do i dream of you as my wife
I dont know why your so far away but i know this much is true
We'll make it through and i hope you are the one i share my life with
And i wish that you could be the one i die with
And i pray that your the one i build my home with I hope i love you all my life
[chorus]
Couse i miss you body and soul so stroung that it takes my breath away
And i breath you into my heart and i pray for the strenghth to stand today
Couse i love you weither its wrong or right and though i cant be with you tonight
And though my heart is by your side
[chorus] 


Tuesday, January 18, 2011

Superb tapi Bahaya~~

Penangan remaja jambu

KUALA LUMPUR: Umurnya sudah masuk kategori veteran, berumah tangga selama 21 tahun dan anak sulung kini berusia 20 tahun, namun itu semua belum mampu membebaskan seorang lelaki daripada cengkaman naluri homoseksual.

Hanya mahu dikenali sebagai Razi, 46, bapa empat anak itu meluahkan kegelisahan dan dilema dialaminya kepada Metro Ahad dengan alasan dia kini menyedari tidak boleh lagi hidup berpura-pura sebagai lelaki normal.

Razi berkata, nafsu dan cinta sebenarnya bukan kepada isteri tetapi pada kekasihnya, iaitu seorang anak muda sama jantina dengannya yang dipanggil Edi selepas mereka menjalin hubungan sejak enam tahun lalu.

“Bukan kerana saya tak sayangkan isteri lagi tapi setiap kali menatap wajahnya, saya menyedari saya tidak lagi menyukainya sebagaimana ketika mula-mula berkahwin dulu. Cinta sebenar saya adalah kepada Edi.
“Sukar mengikis naluri yang terpendam dalam diri ini, saya lebih suka mendampingi lelaki. Saban hari saya hanya terkenangkan ‘kekasih’ saya,” katanya yang juga kakitangan kerajaan. 
Razi juga mengakui perkahwinan dengan isterinya yang dilangsungkan 21 tahun lalu sebenarnya lebih bertujuan memenuhi kehendak keluarga dan pada masa sama diharap mampu menutup naluri songsang yang mencengkam dirinya sejak di bangku sekolah lagi.

Menurutnya, ketika di sekolah menengah dan menuntut di universiti, dia kerap memendam perasaan apabila jatuh hati kepada lelaki disukainya. Ia tidak pernah diluahkan kerana takut dipandang sinis dan dicerca oleh mereka.

“Saya juga cuba melawan keinginan songsang saya dan belajar mendekati wanita. Akhirnya saya bertemu seorang gadis ketika menuntut di universiti. Dia kini isteri saya.

“Sejak mula berkahwin, saya cuba mencintai dan menyukainya tetapi entah mengapa perasaan itu tidak mahu datang kepada saya. Walaupun kami kemudian dikurniakan anak sehingga empat orang, realitinya saya tidak pernah menyintai isteri sepenuh hati.

“Nafkah batin yang saya beri kepada isteri hanya semata-mata memenuhi tanggungjawab tanpa ada perasaan cinta. Hubungan kami mampu bertahan sehingga 21 tahun kerana dia memang setia dan benar-benar cintakan saya,” katanya.

Menurut Razi, selepas 15 tahun mendirikan rumah tangga dan mengawal gejolak nafsu songsangnya, pada 2001 dia tewas pada godaan apabila berkenalan dengan Edi yang ketika itu masih menuntut di sebuah universiti di Selangor.

Katanya, ibarat pasangan bercinta, mereka sering keluar setiap hujung minggu dan kerap juga bersama ke pusat peranginan terkenal di tanah air hingga seminggu lamanya.

“Isteri saya mengenali Edi tapi pada awalnya dia tidak mengesyaki apa-apa, malah dia menganggap Edi keluarga angkat kami, tapi tembelang pecah apabila ada rakan membuka rahsia hitam saya pada Jun lalu.

“Sejak itu kami sering bertengkar. Apabila didesak isteri, saya masih menafikan hubungan songsang saya dengan Edi. Bukan apa, saya sayang juga dengan rumah tangga kami yang bertahan 21 tahun. Lagipun, saya malu kalau anak tahu ayah mereka sebenarnya gay,” kata Razi.

Sejak hujung September lalu, Razi tidak lagi tinggal sebumbung bersama isteri kerana isterinya tidak mempercayainya lagi.

“Sejak berjauhan, timbul pula rasa rindu pada keluarga, terutama anak. Memang sepatutnya saya memilih keluarga daripada bersama Edi dan saya tahu apa yang saya lakukan salah serta bertentangan fitrah yang dituntut agama.

“Namun saya juga tidak mahu menipu diri sendiri dan hipokrit. Sukar membuang keinginan bersama Edi. Dalam masa sama, saya tidak mahu melukakan hati isteri. Paling penting anak, adakah mereka boleh terima semua ini?” katanya yang masih buntu membuat keputusan.



Agree!~~

Kami percaya bahawa setiap orang di Malaysia berhak untuk bebas dari diskriminasi, keganasan ataupun gangguan hanya kerana orientasi seksual dan identiti jantina mereka. Kami percaya bahawa kita semua berhak untuk bertanggungjawab terhadap tubuh kita sendiri. Kami percaya setiap orang berhak untuk menyayangidan disayangi, sama ada dia gay, lesbian, biseksual, transgender, heteroseksual, aseksual, pansexual dan sebagainya.

Monday, January 17, 2011

setelah sekian lama...

pheww.... kalau lah ada limitation berapa lama x on9 leh kene bar, ase2 aq dah kene dah... lama gler x on9 lacrymosa... rindu.. hurm.. nak wat mcm mana... mmg busy gler... plus line tenet macam siput.. bukan setakat siput... siput pon laju gak... ni lansung x bergerak! macam orang patah kaki sudah.. huhuhu...

selama aq x on9, banyak nyer ragam orang aq jumpe... ada yang sebuk nak up tapi x up up.... ada yang dah up terus merundum jatuh, ada yang baru nak belajar bercinta, ada yang putus cinta.... yang kahwin pon ada! wah! (blushing).... padahal tak kahwin pon... huhuhu.. awal lagi kott! baru 21 TAHUN! masa untuk enjoy! sweet 21.... leh masuk kelab, leh mengundi(patriotik sgt plak).... huhuhuhu

hurm.. banyak nyer benda tertinggal! nak citer, sampai 4 5 page pon x cukup ni... takpe.... saya try recall sket2 k.... huhuhu....


nnt kan cerita di sebalik ape yang tertera di tag ini
(FESTIVAL TARI PIALA TUN DR SITI HASMAH 2011)

nunyte... c ya...


hurm.... wahai pembaca sekalian! ape khabar 2011~! huhuhu.... tahun meningkat, umur meningkat, tinggi meningkat, tapi duit berkurang... haiya! elp me! i need money! huhuhu.... hurm....