Saturday, January 29, 2011

pesanan ting tong pada pukul 1.32 pagi... pada hari ahad yang sejuk gler

kadang2 kita rasa kita ni best sgt....tp org lain kata hek..elleeh..poyonya mamat tuuu...kadang2 kita rasa kita ni susah sgt....tp masih belum sampai tahap makan siput babi...kadang2 kita rasa dh hard working sgt....tp masuk bilik still kena maki dgn saper2....kadang2 kita rasa position kita kat satu2 tpt tuh glamor sgt...tp keja tu budak lepas pmr pun boleh buat..kadang2 kita mengeluh nape aku x ensem aaa..lubang hidung besar & sebagainya...cuba tuhan tutup lubang hidung tu..ko nak nyawa pakai lutut???....kadang2 kita merungut apsal perut aku besar sgt niii...yang ko balun nasi byk2 tu watpa...rasa le camne mak ko bwk ko yg berat tu dlm perut duluuu...kadang2 tgh jalan pun selalu ingat org tengah pandang kitaa...haa..jap lagi masuk parit la kooo...orang tu x peduli pun kat ko..ke dia tengah tengok batu ka..parit kaa..longkang kaa..moralnya dlm hidup niii..jgn la byk merungut..jgn perasan...jgn lemah..jgn lee rasa best sgt...syukur la dgn apa yang ada...bertindak la secara waras, cerdik & sesuai...uhukuhuk..saja je..aku bukan best pun nak nasihat orang...tp semua benda yg baik td tuuu...yg aku ckp tadi tuu...tu la yg aku tgh cari untuk baikkan diri sendiri....dan kalu sesuai dgn korang ambil leee...free jee..xyah bayar punn..Bolehh??...Why you might ask. For God’s gracious, I want to be somebody who people want to look at and say, “Wow!” not “Euiii” or “Yerk..jdlah seseorang yg berguna untuk agama.bangsa.n negara..

No comments:

Post a Comment