Monday, January 17, 2011

setelah sekian lama...

pheww.... kalau lah ada limitation berapa lama x on9 leh kene bar, ase2 aq dah kene dah... lama gler x on9 lacrymosa... rindu.. hurm.. nak wat mcm mana... mmg busy gler... plus line tenet macam siput.. bukan setakat siput... siput pon laju gak... ni lansung x bergerak! macam orang patah kaki sudah.. huhuhu...

selama aq x on9, banyak nyer ragam orang aq jumpe... ada yang sebuk nak up tapi x up up.... ada yang dah up terus merundum jatuh, ada yang baru nak belajar bercinta, ada yang putus cinta.... yang kahwin pon ada! wah! (blushing).... padahal tak kahwin pon... huhuhu.. awal lagi kott! baru 21 TAHUN! masa untuk enjoy! sweet 21.... leh masuk kelab, leh mengundi(patriotik sgt plak).... huhuhuhu

hurm.. banyak nyer benda tertinggal! nak citer, sampai 4 5 page pon x cukup ni... takpe.... saya try recall sket2 k.... huhuhu....


nnt kan cerita di sebalik ape yang tertera di tag ini
(FESTIVAL TARI PIALA TUN DR SITI HASMAH 2011)

nunyte... c ya...


hurm.... wahai pembaca sekalian! ape khabar 2011~! huhuhu.... tahun meningkat, umur meningkat, tinggi meningkat, tapi duit berkurang... haiya! elp me! i need money! huhuhu.... hurm....

No comments:

Post a Comment