Sunday, May 15, 2011

Horseshoe Crabby........

 KLIK gambar untuk image yang lebih besar,,,

Wednesday, May 11, 2011

01.00pm @ 11 may 11

      Hari yang indah dan cerah.... bagai mengetahui akan mood aku arini.... aku rasa tenang, gembira, bahagia... bagaikan tiada masalah.... semalam agak teruk jugak... ku rasa sunyi, sepi, sendirian di kamar, dan perkara2 yang menjadi virus ini akan menyebab kan aku sakit tenat yang dinamakan homesick.... cuti sebulan lebih di kampung halaman membuatkan aq rasa begitu erat dengan rumah hometown ku... bagai isi dan kuku... susah untuk dipisahkan... tapi apakan daya... status hidupku sebagai seorang pelajar bukan lah hanya duduk bersenang senbanag di rumah,.... ku ada misi yang harus di teruskan.... misi hidup sebagai seorang pelajar universiti....  dah tak lama dah lagi.... tinggal 2 tahun jer ag..... lebih kurang tahun depan bulan 12 aku dah tamatkan status aku sebagai seorang pelajar universiti.... dan dah tak sabar nak teruskan hidup sebagai seorang yang berkerjaya... insya'Allah kalau tiada apa  apa halangan... doakan aq teman2... huhuhuhu...

     Awal sem ni aq dah terasa bersemangat nak teruskan pelajaran dengan result yamg membanggakan... al maklumlah result sem lepas paras2 hidunh jer.... tapi yang penting lulus... after dat baru kite shoot yang tertinggi.... hurm..... serumah seorang ... ape pendapat korang? bahagia bukan? huhuhu.... bahagia bahagia pon lama2 sunyi jugak... sebab dok sorang2..... tapi tahap privacy to 100%.... memang membanggakan... huhhuhu.... u can do anything that u want!~ huhu... hurm... k lah... nak kuar.... kawan nak ajak g makan.... lepas pastu nak bersiap balik ke batu pahat...... bye semua.... salam keikhlasan...

TakkAN BerPaling Darimu

terima kasihku padaMu Tuhanku
tak mungkin dapat terlukis oleh kata-kata
hanya diriMu yang tahu besar rasa cintaku padaMu


oh Tuhan anugerahMu tak pernah berhenti
selalu datang kepadaku Tuhan semesta alam
dan satu janjiku takkan berpaling dariMu

Thursday, May 5, 2011

Shooting Bintang



mat salleh kata kalau nmpak bintang jatuh cepat2 buat hajat, agak2 bintang buat hajat apa kalau nmpak manusia jatuh bangunan?
Hehehe


Wednesday, May 4, 2011

Bila Si Bujang Saket Mental


Tepat pukul 10 malam..... ntah kenapa ntah kepala ni leh sewel plak nak wat kuih tart... hahah...
kebetulan semua bahan cukup ada kat dapur... ape lagi... tapi banyak cakap, tangan pun bergerak mengorak langkah menefon kakYetty untuk dpat kan konformasi tentang resepi kuih tart tradisi kami 2 beradik.... setakat ni tade lagi yang dapat buat selembut dan segebu kami..... 
percaya lah... serius.... gebu gler... kalau nak makan, kene sedakan air.... takot2 tersedak..
huhuhu..... salam ceria semua.....

Mentos Maniac

Oh God~~!

     Serius sekali rasa menda ni terasa nak makan lagi... addicted.... macam ada dadah plak... tapi serius sedap.... juicy..... marvelous!~

Hanya Lagu Yang Menjadi Ingatan.........


Setiap bait bait lirik nya sangat bermakna..
sayup setiap kali mendengar lagu ini berkumandang di radio
lidah x mampu berkata apa2
tangan x mampu teruskan perbuatannya
kaki tak mampu meneruskan langkahnya
mata tak mampu menahan rembesannya
telinga hanya mampu terpaku pada alunan berkumandang
this song make me goosebumps
::LOVE::