Wednesday, May 11, 2011

01.00pm @ 11 may 11

      Hari yang indah dan cerah.... bagai mengetahui akan mood aku arini.... aku rasa tenang, gembira, bahagia... bagaikan tiada masalah.... semalam agak teruk jugak... ku rasa sunyi, sepi, sendirian di kamar, dan perkara2 yang menjadi virus ini akan menyebab kan aku sakit tenat yang dinamakan homesick.... cuti sebulan lebih di kampung halaman membuatkan aq rasa begitu erat dengan rumah hometown ku... bagai isi dan kuku... susah untuk dipisahkan... tapi apakan daya... status hidupku sebagai seorang pelajar bukan lah hanya duduk bersenang senbanag di rumah,.... ku ada misi yang harus di teruskan.... misi hidup sebagai seorang pelajar universiti....  dah tak lama dah lagi.... tinggal 2 tahun jer ag..... lebih kurang tahun depan bulan 12 aku dah tamatkan status aku sebagai seorang pelajar universiti.... dan dah tak sabar nak teruskan hidup sebagai seorang yang berkerjaya... insya'Allah kalau tiada apa  apa halangan... doakan aq teman2... huhuhuhu...

     Awal sem ni aq dah terasa bersemangat nak teruskan pelajaran dengan result yamg membanggakan... al maklumlah result sem lepas paras2 hidunh jer.... tapi yang penting lulus... after dat baru kite shoot yang tertinggi.... hurm..... serumah seorang ... ape pendapat korang? bahagia bukan? huhuhu.... bahagia bahagia pon lama2 sunyi jugak... sebab dok sorang2..... tapi tahap privacy to 100%.... memang membanggakan... huhhuhu.... u can do anything that u want!~ huhu... hurm... k lah... nak kuar.... kawan nak ajak g makan.... lepas pastu nak bersiap balik ke batu pahat...... bye semua.... salam keikhlasan...

No comments:

Post a Comment