Saturday, June 25, 2011

Rasa Hati Rasa Semua Rasa Rasa

Dang!~ huhu.... dah pukul 1.12am.. kepala dah buntu...  dah tak tahu nak buat aper.... tulis blog lah.. 


huuuu... hurm... pengisian minggu ini... Ku tinggal sorang2 kat UNITEN! XOXO... ada jer orang lain tapi macam tak ada orang.. semua buat hal masing2.... rumah bergelap... ala2 tak ada orang... benci2.... hurm.. mungkin kah sebab semua tak ada ke rumah?? ke kuantan??? ke segamat?? makan KFC? tgk wayang?? argh!!!! benci3 :( 
NAK IKOT JUGAK!


hurm... kalau x, minggu ni aq dah ada kat KL.... aidil ajak join die wat show Flash Mob sempena pelancaran album Diddy & Kay.... adik beradik hasil program realiti tv Akademi Fantasia...


alasan x ikot :
~tade duit
~midterm exam
~on diet
~ada hal
~ada date(propa)


then lepas abes exam, duit PT masuk n rasa nyesal plak x ikot!~ sob sob...


mule lah jadi orang gile kat muadzam ni!~ nak balik Batu Pahat dah tak de maknenyer tinggal 2 hari.... hurmm... pepatah ada kata : 


"Rezeki Jangan Ditolak!" termakan aq dengan pepatah ni... hurm...  takpelah.. dok uma, on9 24 jam!~ huhu... donlod macam2... update macam2... makan macam2... tapi kuantiti yang sangat sket... huhuhu... mmg nak diet mati matian... huhuhu.... muzik kat speaker ni pon x berhenti dari tadi... motifnya adalah x nak terdengar bunyik2 yang x sedap di dengar... huhuhuhu.... k lah... nnt update ag....nak nyapu umah sket... papai...

No comments:

Post a Comment