Tuesday, August 30, 2011

1 Syawal 1432/h




     Hari yang penuh bermakna.... hari yang penuh rasa syukur dan taubat... hari di mana kita rendah kan semua ego kite, semua rasa standard kite setaraf ngan semua orang lain.... maaf memaafkan, sayang menyayangi, tolong menolong... semua ni lumrah yang slalu di lakukan sepanjang bulan Ramadhan dan bulan Syawal.. huhuhuhu

     Raya tahun ni best gler... semua balik umah belah aq!~... huhuhuhu.... semua ada... adik beradik mak, adik beradik aq... Ayun turun dari Taiwan semata mata nak jumpe isteri dan keluarga aq dan beraya bersama di kampung... huhuhuhu.... penuh2... tido sepah2...  lepak2 sepah2.... huhuhuhu... meriah rumah!~ mak suke, abah bahagia.... atok ada, tok yah ada, kak tati ada, ayun ada, kak mimi ada, edriz muzhaffar ada, kak yetty ada, abg zam ada, Muhammad Nabil Adam ada, Amir ada, Ija ada, keluarga Cik Dillah ada, Keluarga Mak usu ada... penuh!~ best!~ huhu... hurm... sampai malam raya umah x berhenti bising @ sunyi... sentiasa ada suara terjerit jerit.. ketawa2... berborak2... bincang2 masalah..... macam2 ragam...

     Umah dah siap kemas sejak seminggu lalu..... so, dah tade pape nak kemas ag.... everything cepat berlalu... Ija wat kek Lapis 1 jam jer...aq wat kueh cornfleks 1/2 jam jer.... aq wat kueh tart 1 jam jer.... tade masalah @ probs pape pon.... semua berjalan lancar.... huhuhuhu.... hurm.. tahun ni tak banyak kuih sangat... sbb tahun ni nak banyak kek ngan kuih lain jer... malas nak buat banyak2... semak.... sepah... dah lah ada 2 nyamuk2 yang sentiasa kacau n menduga iman jer... si Adam ngan si Edriz... mengacau2 orang jer!~ adeyh... mati.... hahha... nnt sambung lagi... ada kerja jap...


Sunday, August 21, 2011

percaya padaku

Wednesday, August 17, 2011

Belajar Sehingga Ke Liang Lahad

Belajarlah memaafkan kalau ingin dimaafkan ,


Belajarlah menghormati kalau ingin di hormati ,

Belajarlah memahami kalau ingin di fahami ,

Belajarlah menyayangi kalau ingin di sayangi ,

Belajarlah menghargai kalau ingin dihargai ,

Belajarlah menyenangi kalau ingin di senangi . . . :)

Tuesday, August 16, 2011

I love you not only for what you are, but for what I am when I am with you..

I've given up on so many things, please don't ask me to give up on you.



One day you'll come to me and ask me what's more important: You or my life. I'll say my life and you'll walk away never knowing that you're my life.



They say you fall in love only once, but everytime I look at you, I fall in love all over again.



It hurts to love someone and not be loved in return but what is the most painful is to love someone and never find the courage to let the person know how you feel.

seminggu sebelum merdeka.....

     adeyh... saket pale, lapar, sangap nikotin, sangap shisha..... macam2 dalam kepala ni!~ adeyh..... Dear God have some Mercy for me... i need u very2 much right now...

huhuhuhu.... study2 sampai mati... pastu leh rehat.... 4 paper to go....

management science - setel
advance management accounting - setel
advance financial accounting 1 - this friday
international business - saturday
accounting information system - this tuesday
auditing - this wednesday

thursday? merdeka lah weyh!~ nak menjerit kuat2!~ sem ni perit tahap cipan tenuk tapir beruk!~

Monday, August 8, 2011

nobody's die as a virgin because life fucked everyone.



nobody's
die
as
a


VIRGIN


because
life
fucked

everyone.

08 08 2011 2.12pm

seminggu tinggal b4 final exam this sem... pergh... penat  tahap cipan terbang...... tolong lah.... andai dapat ku perlahan kan waktu, ingin ku kembali ke masa lalu untuk mengulang kembali ape yang telah aq lakukan yang memberi kesan yang tidak baik kepada ku kini... hurm.l... eh... ape aq carut ni!~ hahaha.... (mata ke atas, tangan di dada)...

time, i need u...... please... slow down a little bit... got many things to do.... need time to finished my assignm,ent, need time to study for final wexam.... need time to do anything... to spent with my friends, to spent with my love, to spent with my family n to spent for my self... please.... hurm....

money, i also need you..... need to consume you to do many things.... please..... money come to me.... come to my [pocket... come into my bank account... please... hurm.... need to buy many things... books, food, personal stuff like clothes n many things.... hurm..... -i wish i can have a bunch of money insine my bag when i woke up in the morning... or a bag that i found at the roadside which is inside the bag, there are plenty 0f money..... i will anggap that rezeki dari langit.... huahhh!!!~~~ 

impian dan angan2...... 50% mungkin terjadi n 50% x kan terjadi.... apa yang bolegh buat, berdoa + tawakkal........ berusaha juga perlu.... jangan tahu berdoa tapi x tahu nak berusaha... memang x kan dapat ape2 kan??? hurm..... sambung kepada personal life sekarang.... setiap masa di perlukan untuk buat assignment n masa yang selebihnya di curi2 untuk menulis blog dan befacebook tapi kebanyakkan masa di perlukan untuk study....  study2 sampai mati..... study for final exam n future..... bye!~