Tuesday, August 30, 2011

1 Syawal 1432/h




     Hari yang penuh bermakna.... hari yang penuh rasa syukur dan taubat... hari di mana kita rendah kan semua ego kite, semua rasa standard kite setaraf ngan semua orang lain.... maaf memaafkan, sayang menyayangi, tolong menolong... semua ni lumrah yang slalu di lakukan sepanjang bulan Ramadhan dan bulan Syawal.. huhuhuhu

     Raya tahun ni best gler... semua balik umah belah aq!~... huhuhuhu.... semua ada... adik beradik mak, adik beradik aq... Ayun turun dari Taiwan semata mata nak jumpe isteri dan keluarga aq dan beraya bersama di kampung... huhuhuhu.... penuh2... tido sepah2...  lepak2 sepah2.... huhuhuhu... meriah rumah!~ mak suke, abah bahagia.... atok ada, tok yah ada, kak tati ada, ayun ada, kak mimi ada, edriz muzhaffar ada, kak yetty ada, abg zam ada, Muhammad Nabil Adam ada, Amir ada, Ija ada, keluarga Cik Dillah ada, Keluarga Mak usu ada... penuh!~ best!~ huhu... hurm... sampai malam raya umah x berhenti bising @ sunyi... sentiasa ada suara terjerit jerit.. ketawa2... berborak2... bincang2 masalah..... macam2 ragam...

     Umah dah siap kemas sejak seminggu lalu..... so, dah tade pape nak kemas ag.... everything cepat berlalu... Ija wat kek Lapis 1 jam jer...aq wat kueh cornfleks 1/2 jam jer.... aq wat kueh tart 1 jam jer.... tade masalah @ probs pape pon.... semua berjalan lancar.... huhuhuhu.... hurm.. tahun ni tak banyak kuih sangat... sbb tahun ni nak banyak kek ngan kuih lain jer... malas nak buat banyak2... semak.... sepah... dah lah ada 2 nyamuk2 yang sentiasa kacau n menduga iman jer... si Adam ngan si Edriz... mengacau2 orang jer!~ adeyh... mati.... hahha... nnt sambung lagi... ada kerja jap...


No comments:

Post a Comment