Sunday, January 29, 2012

runsing



suhu badan ok, selsema takda, batuk x da, tapi kenapa tetiba hidung kluar darah banyak sgt ni!~ both pulak tuh!~ nak kata arini banyak makan benda panas tade plak. runsing


Thursday, January 26, 2012



♥.. SUNGAI LUI mnjadi saksi pertemuan KEKANDA ADINDA yang telah menjadi gelaran tanda kasih kita seketika. Saat itu aku merasakan kaulah WANITA SELURUH DUNIA yang sentiasa menjadi GADIS SEMASA padaku. Namun, kini segalanya berubah, SEDETIK LEBIH telah aku habiskan menunggumu di tempat itu, namun kau tak kunjung tiba. Mujurlah saat itu AWAN NANO sudi menemani sedihku. Baruku tahu kau sebenarnya seorang yang PENAKUT kerana tidak mampu berterus terang tentang statusmu. Benarlah kata orang tua, " KALAU BERPACARAN biarlah berpada-pada, kelak BERIBU SESALAN mula muncul dalam diri ". Baru aku percaya CINTA MUKA BUKU bukanlah cinta yang sejati, aku percaya HUKUM KARMA dan dikau akan terima balasannya. Untuk itu, biarlah aku pendam & simpan KISAH HATI ini untuk selamanya... ♥

Wednesday, January 25, 2012

7.50pm // 25.1.2012

do have a respect!~ you younger than me... i'm older than u!~ is that clear? i admit that u're more cleaver than me, but it was not an alibi that u can use to rude to other people!~ demn u girl!~

bout me

Sah! Jurassic Park 4 Dan Indiana Jones 5 Akan Difilemkan



Berita baik bagi peminat filem Jurassic Park dan Indiana Jones kerana penerbit filem terkenal Steven Spielberg telah membuat pengesahan bahawa filem terbaharu untuk kedua-dua filem tersebut telah berada dalam proses awal.

Buat masa ini, George Lucas sedang menyiapkan skrip untuk filem Indiana Jones 5. Apabila ditanya oleh wartawan mengenai filem Indiana Jones, Steven menjawab;



“You have to ask George. George is in charge of breaking the stories. He’s done it on all four movies. Whether I like the stories or not, George has broken all the stories. He is working on Indiana Jones 5. We haven’t gone to screenplay yet, but he’s working on the story. I’ll leave it to George to come up with a good story.”

Dan apabila ditanya mengenai filem Jurassic Park, Steven menjawab;



“The screenplay is being written right now by Mark Protosevich. I’m hoping that will come out in the next couple of years. We have a good story. We have a better story for four than we had for three.”

Nampaknya kita terpaksa tunggu lama untuk menonton filem-filem ini. Diharap penantian ini tidak sia-sia.

Tuesday, January 24, 2012

Cerita Tak Sedap

(ni cuma cawangan kepada kedai induk yang mana jadi lokasi kejadian)


sesiapa yang tahu kedai makan CERIA MAJU yang terletak di kawasan berdekatan dengan Taman Banang Batu Pahat, ada story tidak menarik tentang kedai makan itu.

seorang pelayan gadis melayu bertudung dengan tiada adabnya menjerit ke arah seorang pelanggan "kau lah lembab!!!!" setelah pelanggan itu menyatakan kepada pelayan itu "kami sekeluarga dah tunggu sejam, makanan ape pon x sampai lagi, x leh cepat lagi ker? x yah lah nak lembab sgt"

mana hak seorang pelanggan? mulut pelanggan, hak pelanggan. peniaga kena lah puaskan hati pelanggan in order nak berjaya di masa hadapan.

gadis itu dipercayai adalah anak taukeh kedai makan tuh. x yah lah kurang ajar sangat!~ jatuh martabat perempuan bertudung. kami x cakap kau lembab kalau makanan x betul2 lembab sampai kat kiteorang!~

hasilnya, pelanggan tersebut memanggil waiter lain lalu menyatakan "saya x kesah tunggu makanan lambat, tapi kalau pekerja kau x puas hati, meh datang!~ x payah nak kurang ajar sangat!~ kami pelanggan kot!~ nak suh kami dok sini berapa jam lagi!~ kami balik lah!~ (sambil baling cawan ke lantai dan pecah bersepai)"

pelanggan tersebut campak duit RM 10 atas meja utk duit air. untuk duit beberapa makanan yang dah sampai tapi x disentuh lagi, di tinggalkan tak berbayar sbb x makan lagi. lagi pun x lengkap hidangan yang diorder. bayang kan, nak nasi putih sahaja pun tunggu sejam x dpat2!~ bangang tol!~ pelanggan tu pon sekeluarga berambus dari kedai tuh sambil jerit kat pelanggan lain yang baru sampai " korang balik jer, kedai ni tanak buat makanan yang kite order, dah lah lembab, pas tuh kurang ajar ngan pelanggan." beberapa pelanggan lain turut meninggalkan kedai tersebut.

moral of story? leh pikir sendiri kott....

Always...



The romeo is bleeding, but you can't see his blood.
It's nothing but some feelings, that this old dog kicked up.

It's been raining since you left me,
Now I'm drowning in the flood.
You see I've always been a fighter,
But without you I give up.

Now I can't sing a love song,
Like the way it's meant to be.
Well, I guess I'm not that good anymore,
But baby, that's just me.

And I will love you, baby - Always.
And I'll be there forever and a day - Always.
I'll be there till the stars don't shine,
Till the heavens burst and the words don't rhyme.
And I know when I die, you'll be on my mind.
And I love you - Always.

Now your pictures that you left behind,
Are just memories of a different life.
Some that made us laugh, some that made us cry,
One that made you have to say goodbye.
What I'd give to run my fingers through your hair,
To touch your lips, to hold you near.
When you say your prayers try to understand,
I've made mistakes, I'm just a man.

When he holds you close, when he pulls you near,
When he says the words you've been needing to hear.
I'll wish I was him ?cause those words are mine,
To say to you till the end of time.

Yeah I will love you, baby - Always.
And I'll be there forever and a day - Always.

If you told me to cry for you, I could.
If you told me to die for you, I would.
Take a look at my face, there's no price I won't pay.
To say these words to you.

Well there ain't no luck in these loaded dice
But baby if you give me just one more try,
We can pack up our old dreams and our old lives,
We'll find a place where the sun still shines

Friday, January 20, 2012

Gift for my Mum

Monday, January 16, 2012

Solar Flare


adeyh... this cuaca sangat membunuhku!~ panas yang teramat sgt!~ umah saya tade air cond, umah saya ada kipas jer... mmg berasap. rasa macam kat dalam sauna. mmg mati weyh!~  huaaa...

balas dendam?


x dapat kuar siang sbb panas sgt, kuar malam lah jawab nya!~ we found love in whole this place!~ yaw... bising2 sket... abah offer durian.. mmg x kan sentuh sbb kalau makan durian, mmg lagi berasap lah kepala ni!~  lagi mati weyh.. huhuhu... dah lama x update blog... sejak 2 minggu lepas nak update blog ni.. tapi saket gigi yang ter amat sgt... nak tumbuh gigi bongsu.. so, x leh nak concentrate on 1 1 benda dalam jangka masa yang agak lama.. pastu asyik nak mengamuk jer... mmg saket.... nak terputus urat kat kepala otak ni.. huhuhu... dah kol 6 ptg.... nak out..





nak nguruskan anak2 pulak... huhuhu.. papai alls..

Thursday, January 12, 2012

#1

Sometimes, someone has make us CRY, just to make us realize that we deserve someone who makes us SMILE.