Monday, January 16, 2012

Solar Flare


adeyh... this cuaca sangat membunuhku!~ panas yang teramat sgt!~ umah saya tade air cond, umah saya ada kipas jer... mmg berasap. rasa macam kat dalam sauna. mmg mati weyh!~  huaaa...

balas dendam?


x dapat kuar siang sbb panas sgt, kuar malam lah jawab nya!~ we found love in whole this place!~ yaw... bising2 sket... abah offer durian.. mmg x kan sentuh sbb kalau makan durian, mmg lagi berasap lah kepala ni!~  lagi mati weyh.. huhuhu... dah lama x update blog... sejak 2 minggu lepas nak update blog ni.. tapi saket gigi yang ter amat sgt... nak tumbuh gigi bongsu.. so, x leh nak concentrate on 1 1 benda dalam jangka masa yang agak lama.. pastu asyik nak mengamuk jer... mmg saket.... nak terputus urat kat kepala otak ni.. huhuhu... dah kol 6 ptg.... nak out..





nak nguruskan anak2 pulak... huhuhu.. papai alls..

No comments:

Post a Comment