Wednesday, September 19, 2012

Some Improvement di Sarangku

Setelah sekian lamanya,... sesuatu telah berubah.... di penginapan ku ada CCTV! wah... macam x percaya.... macam mimpi jadi kenyataan...

as korang tahu kan laptop saya kene curi pada semester lepas.... ada lah sorang makhluk ni... dah mengaku curi tapi polis lepaskan sbb barang bukti tak ada.... memang cilakak lah kan budak tuh... dah tuh lepas tuh dok tuduh aq blowjob die.... mmg buduh lah.... bangsat abes perangai.... seb baik pindah universiti.. kalau x, mmg mati budak tuh aq spank spank... hahaha!~ gurau jer....

bersambung kembali pasal cctv.... aq pon tak tahu bila die nak operate.... tapi yang pasti adanya cctv ni aq rasa selamat cikit.... hahaha!~

No comments:

Post a Comment