Friday, December 28, 2012

owh.. malam yang sangat sejuk! bantuin aku!~ adoi.. kalau sejuk macam malam ni berterusan setiap malam sampai bila2, dah boleh duduk overseas tanpa pakai baju sejuk ni!!! argh!~ hahahha..

malam ni macam x betul kejap... mungkin sebab dah pukul 12.00 tetiba aq rasa lapar yag teramat sangat n tadi x beli makan or tapau makna untuk di makan pada malam ini... last makan kol 5 petang tadi.... n tadi kol  8 dah buang semua dalam toilet... so lapar kembali!~ tolonglah saper2 belikan saya makan..... lapar ni weyh!~ aq rasa aku mampu makan orang kalau lapar macam ni!~ adeyh... malam ni ingat nak -overnight di rumah sendiri lah... pagi2 nanti nak sarapan kat luar lah!` owh indah!~ lepas mekan terus tido... takpe... badan dah memang gemuk... so, tambah je gemuk lagi sket... herbalife dah lama x sentuh... takpe2... exam week minggu depan ku bantai herbalife banyak2.... hahahah.... kasi kurus... suapya encik YUSRY from KRU Records namapk aq kurus berbanding masa datang opis die aritu... hahahah!`


kalau waktu macma ni kat umah, mesti aku dah masak megi 2 3 bungkus n aku makan sorang!~ hahah!~ puas!~ pastu mak merah kata aq kuat makan!~ mak!~ takpe..... anak mak ni alhamdulillah sihat lagi... huhuhuhu..... k lah.... walaupaepon, bodyshape kene jaga.... harus! bye semua... night.... nak marathon movie...

1 comment:

  1. hi there,dropping by here for the 1st time,so,salam kenal!

    eh,ambik herbalife ke?berapa lama dah?...

    ReplyDelete