Thursday, February 6, 2014

sekian lamanya

Assalamualaikum...

setelah sekian lamanya tak ku jenguk blog merangkap dairi hati ini....

banyak perkembangan dan perubahan yang berlaku dalam hidup aku sekarang,....

aku dah convo, dah puas duduk rumah...

hidup diteruskan ke peringkat seterusnya..

KERJAYA

alhamdulillah harini hari ke empat aku bekerja di tempat aku belajar dahulu... UNIVERSITI TENAGA NASIONAL KAMPUS SULTAN HAJI AHMAD SHAH, MUADZAM SHAH, PAHANG sebagai assistant lecturer... lebih kurang atas dari tutor tapi bawah dari lecturer.. atas bantuan dan semangat dari pelbagai pihak, berada lah aku di sini mendevelop career. sambil sambung plan untuk upgrade degree aku ke master insyaAllah..

PERSONAL LIFE

baru2 ni ada seseorang nak berkenalan dengan ku... alahai apalah salahnya... tambah kawan boleh je kan. cuma kali ni aku rasa special sket sebab dia memang ideal dengan apa yang aku idamkan selama ini... you know lah.. saiz tubuh aku ni yang umpama jambu air... kalau aku start usha dulu, konfirm orang lari bagai nampak hantu.. almaklumlah taste aku agak tinggi.. dan tak sangka sebelum ku jumpa taste ku, taste ku datang kepada ku dulu..

what a lucky man i am.. dari kenalan kepada kawan, kepada sahabat, kepada orang yang kita amik berat, kepada orang yang kita bertambah sayang, kepada orang yang kita cintai... bagai bulan jatuh ke riba... aku rasa tanggungjawab yang dah lama aku tak rasa kan.. tanggungjawab mrnjaga bukan hati ini sahaja tetapi juga hati seseorang yang aku sayang... aku harap hubungan ini akan berkekalan selama mungkin.. wahai teman yang aku cintai.. aku harap yang terbaik juga dari mu..

aku serahkan hati jiwa raga dan segalanya kepadamu.. dalam hubungan kene saling lengkap melengkapi.. bantu membantu.. nasihat menasihati... percaya antara satu samalain.. aku harap kau tak hancurkan kepercayaan ku... ku akan selalu percayakan mu...

walaupun kita berjauhan, kita akan sentiasa dekat insyaAllah.. aku percaya hubungan jarak jauh boleh berjaya... mudah mudahan suatu hari nanti kita dapat bersama selamanya...


No comments:

Post a Comment